Godmorgon

Heeeej!! Jag är sämst på att skriva, kan hända att jag blir ännu sämre...

Denna veckan jobbade jag bara en dag, har pissregnat iprincip hela veckan, lite deprimerande faktiskt. Vi har mest chillat, varit ute o gått kollat film mm... Försökt iaf jag somnar till filmerna varje gång jag kollar.. Kuuuul!

Har även slutat röka :) väldigt stolt över mig själv faktiskt , hur enkelt som helst ju :) så nu sparar vi pengar på det iaf.. Och denna gången är det faktiskt slut på riktigt! Fjärde dagen utan nu..

Åååh ja! Nu till det roliga, Vi har köpt en bil!!!! Haha så inatt åker vi på nya äventyr, roadtrip australia nu då! Men vi ska först hitta farm jobb o jobba lite grann så vi får ihop massa pengar först, lite därför vi köpte bil, de flesta (bra) betalda farm jobben kräver att man har egen transport. Så det ska nog bli bra, lite nervöst o köra vänster trafik bara haha..

Killarna är påväg hem med bilen & jag o j har kollat på True blood, & nu ska jag strax gå på jakt efter en damsugare sen är det packning och städning som gäller hela dagen!

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0