time goes by..

jag skrev ett inlägg innan men allting bara försvann, hatar när det händer.

orkar inte skriva om allt igen så kortfattar det hela, har tre ställen jag ska lämna mitt cb till idag så rush Me luck. igår vakna jag o k tidigt gick upp vid sju, jag hoppa i poolen och Kim gick till bryggan och fiskade,jag joinade sen. fick dessvärre inte napp trots alla fiskar som simma rundor. igår kväll stack vi och bowla :) de va kul jag kom tvåa hihihi. sen gick vi till ett arabiskt café och rökte vattenpipa och drack the, mysigt :)

& idag så är de så varmt så man inte vill ut alltså, men vi måste ut och lämna våra cv.. ingen snäll själ där hemma som vill skicka över lite pengar? (a) hade verkligen behövts just nu!

hundarna är så varma så de inte vet var de ska ta vägen , :/ nää det var väl.det. tråkigaste inlägget haha.

jag saknar er väldigt mycket mina fina vänner, vi ses snart! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0