Stooooorm!

godkväll! här i stormen.....

det är riktigt mycket storm, vår pool är alldeles strax översvämmad och de varnar för tornado, vindarna är riktigt starka och regnet bara ödet ner, de säger även att.det ska bli värre över natten, lite läskigt är det faktiskt. vi har iallafall stängt in oss och vi får se om man kan ta sig ut de närmaste dagarna, vi har kollat film o ätit pizza iaf :) nu ska vi kolla mer film och hoppas på att ovädret lägger sig... creapy shiiit!

Gick jätte bra på jobb i fredags iaf, ska jobba på torsdag igen och efter det får vi se hur mycket timmar jag får, behöver nog ett jobb till om de ska lösa sig.. håller tummarna iallafall att killarna också hittar något jobb!

Igår var det Australia Day , jasse jobbade så jag & killarna kollade film, drack öl och spelade kort :) sen gick vi ut, mötte upp J o satte oss på en bar :) mys, men kaos väder igår med, det regna som fan! & vi vaknade till ännu mer kaos imorse.

ja thats it for now för nu stressar min kära pojkvän mig, skriver snart igen. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0