Hellllluuuu

Jag ar jatte pirrig i magen, verkligen hihi.
Idag har jag varit och pratat med en agare for en restaruang och ett litet cafe, & Imorgon ska jag provjobba.. eller ja.. vad ska man saga , jag ska jobba sjalv! haha.

Det ar ett jatte litet cafe med nagra bord, jag kommer jobba sjalv och mina arbetsuppgifter kommer i princip vara att gora kaffe och fa in folket.. ett cafe som varit stangt i tva veckor nu ungefar. so vi ska give it a try! & sa far vi saklart se om han gillar mina kaffe.... haha.

Det ar pirrigt, for det ar mycket ansvar, men det kanns samtidigt super bra. Sa forhoppningsvis har jag tva jobb efter imorgon :)

En trakig sak ar att vi tyvarr maste hitta nytt boende.. agaren till huset dar vi bor nu vill ha tillbaka huset, sa nu har vi fullt upp med att leta nytt.. men det verkar vara riktigt enkelt sa det ska inte va nagra problem :) har ar massa boenden! Hitta precis en jatte mysig lagenhet, :)

Jag vill bara jobbajobbajobba sa vi kan resa vidare & se mer av Australien, vill inte vara stuck har.

& jag alskar australienarna mer och mer for varje dag som gar, de ar sa snalla! Tjejen pa banken idag fraga mig fran ingenstans hur min dag hade varit, hade man gjort sa i sverige hade alla kollat snett pa en.. "vafan e hon sa javla trevlig for" haha...

hmm... vet inte riktigt vad vi ska gora idag, blir hem och laga mat och chilla antagligen, ska va pa "jobbet" 7.30 imorgon bitti, sa de blir och decka tidigt.

PS. det ar riiiiiiiiiiiiiiktigt varmt!! bara sa ni vet..


man kan val inte annat an & alska det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0