happy!

godkväll, hela denna veckan har mest gått åt att söka jobb, har lämnat ut totalt 20 cvn plus skickat på nätet, ett helvete inne i stan. sjukt svårt!

men vet ni vad??? På fredag ska jag prov jobba!!! vi åkte till broadbeach som ligger tio minuter härifrån med buss idag och där var det helt plötsligt mycket enklare och de behövde folk!! så nu känns det som att många tegelstenar har släppt, får hoppas att man får jobbet också :)

hmm vad mer har vi gjort, va på stranden igår ,första gången på ett tag brände ihjäl mig så nu ser jag ut som en kräfta, skulle va lite häftig och inte använda solkräm, yeaah my ass!!

& i måndags såg vi delfiner utanför vårt hus! de simmade och hoppade i vattnet , inte varje dag man ser det liksom! eller har delfiner utanför sitt hus haha :)

fixade även mitt Rsa idag, typ alkoholhantering för att få jobba på restauranger , har köpt arbetskläder så nu är jag fit for fight :)

Igår kväll var vi i stan lite grann, tog.en öl o chillade :) mysigt. man vill knappt va ute på dagen här, behagligare på kvällen fast det fortfarande är svin varmt... och vårt rum är en bastu. bääh!

L blev iaf jätte glad att jag o jasse antagligen fixat jobb, han vill ju ha kvar oss, "best house mates" är vi enligt honom :)

ehm.. ja nu taggar jag mest för provjobbet, nervööööst! nytt jobb, nya människor, nytt land! pirrigt? Eh Japp!!! men även kul!

hoppas ni har det bra där hemma. pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0