godkväll!

Söndag kväll här! igår var vi ute i stan på dagen och delade ut cvn , delade ut tre stycken har ett fjärde ställe jag pratat med som jag ska lämna till imorgon, sen ska jag lämna.till ännu fler, men det verkar som att de flesta ställen inte behöver folk för än i februari men vi får hoppas på det bästa!

På kvällen tog L med oss till sin andra unit där vi egentligen skulle bott, vi badade i poolen och grillade och drack öl riktigt mysigt och det var typ 30+ i poolen, över härligt. Ska få nycklarna dit så vi kan gå dit o grilla och bada när vi vill :) riktigt naaaajs!!

kom hem, spelade lite kort, skitgubbe eller shithead samma sak haha :) man vill typ inte gå o lägga sig här för de e så äckligt varmt på vårt rum, svettas hela tiden...

iallafall gick upp vid sju imorse, åt lite gröt sedan gjorde vi oss oordning och åkte till en national park med L en bit härifrån, helt annan luft så härligt o känna frisk luft! de va inte igår liksom.. här blir bara varmare och varmare, riktigt jobbigt i mellan åt men ska inte klaga :) bättre än snö!

I nationalparken var det massa vatten fall som man kunde bada i osv, jätte fint! åkte hem, vi decka i en timme sen åkte jag o hjärtat med L och handlade grönsaker och frukt på ett ställe som är riktigt billigt :)

& nu ikväll gick jag o Kim till stan, vandrade lite längs stranden där det va marknad, kollade på lite uppträdanden i stan, riktigt livat på en söndag , super mysigt var det, gick o käka lite sen nu är vi "hemma" igen, blir så deprimerad av att sitta inne i detta landet!! chilla kan man göra hemma ;)

imorgon är det måndag, upp tidigt o ut o söka maaaasssooor av jobb sen får vi se vad veckan har att bjuda på :) nääee de va allt för idag. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0