cyklone

stormen är över, tack gode gud. Vi klara oss väldigt bra här i surfers men mitt hjärta tycker synd om de människor som blivit utan hem, igen! de flesta har precis hunnit göra färdigt sina hus efter den förra översvämningen 2011, & nu hände det igen. usch...

Igår vågade vi oss ut lite grann, de hade slutat regna o blåsa så mycket iaf, tog en kaffe på starbucks sen handla vi lite, haha det började ösaaaa ner från ingenstans. Vi blev gaaaanska blöta men kul var det sprang i alla vatten pölar haha vissa hade man vatten nästan upp till knäet haha.. kom hem till slut så lagade jag mat :) vi alla va sjukt sugna på potatis mos mm så jag gjorde min mozzarella bakade kyckling med potatismos, goott! :)

åh just det! världens sötaste kvinna som jobbade i affären igår, hon tappade några saker på golvet så jasse sträckte sig såklart för att ta upp det till henne, hon tacka jätte mycket sen va de inget med det. efter ett tag kommer hon tillbaka o säger, jag får gå igenom er korg så ni kan få något gratis! då ville hon bjuda på en grej för jasse hade hjälpt henne! hur fint är inte det? - Australienarna är underbara.

Idag ska killarna fortsätta söka massa jobb, får se vad jag ska göra. jobbar ju inte för än på torsdag igen, guud hoppas på att det blir mycket jobb. jag vill verkligen inte åka hem! and i woooont!! vi ses i juni så är det bara ;)

Näe nu är det dags o gå upp, somnade alldeles för sent igår typ vid fem.. måste.vända tillbaka dygnet, men hänga upp lite tvätt och äta frukost japp!

Pusss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0