Stress gubbe!!!!!

Helluuu! Just nu bloggar jag från vår nya iPad mini hihi. Köpte en idag, kan va väldigt bra o ha på vår resa. Smidigare än min dator iallafall haha :) sen köpte vi även en video kamera så vi kan filma vår resa genom Australien sen :) kan ju va riktigt kul o ha film på det :)) ehm jag har sagt upp mig från mitt ena jobb, cafeet. För vi har nya planer, nästa söndag åker vi antagligen härifrån om vi har hittat en farm... Har kommit fram till att vi tjänar bättre pengar på det så vi kan fortsätta vår resa uppåt. Planen är då att jobba ca 8 veckor och sen dra, så nu håller vi tummarna att vi hittar något! Jag känner mig väldigt väldigt färdig med surrets paradise, kan hela staden utan till och det är illa, man känner sig alldeles för hemma! idag spelade vi även laserats haha de va riktigt roligt, jag o jasse mot Kim o Jonas.. Ja de vann såklart, jävla killar!! Nu är jag ledig fram tills på måndag med sen jobbar jag en dag till bara. Annars chillar vi mest spelar stressgubbe ett nytt kortspel vi kommit på (för mycket fritid) haha men de e skit roligt iallafall :)) tur vi är lättroade! & igår såg vi twilight, sista delen Woohhooo de va minsann på tiden :) riktigt bra var den!! Nääeee nu är det stressgubbe som gäller! Pusss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0