Ny vecka!

ny vecka, jobbe vecka. Jag jobbar Mandag till lordag denna veckan, varav onsdag ar det pa bada jobben! sen far vi se, kan handa att jag far jobba sondag med, men inget mig emot. Caaash!

Pa sondag flyttar vi iallafall, tva kvarter bort.. haha sa de e ganska chill, men denna lagenheten ar ganska mycket battre, en ordentlig pool osv! och narmare till bussen :))))))

Jobbar mest, hander inte sa mycket annat. Jobbade idag, akte hem, kollade film med Jasse, sen stack hon till jobbet, jag & killarna kakade, och nu sitter jag & hjartat pa internet cafet, kollar lite mer jobb och sa..

vara liv ar faktiskt inte sa roliga for tillfallet, mer an att vi bor i ett underbart land och underbar stad :)
Men vara liv kommer forhoppningsvis igang snart, sa vi kan borja resa med.

Jag saknar er alla dar hemma! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0